Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska kampania marketingu zintegrowanego marki Absolut

Rozpoczęła się druga edycja programu barmańskiego Absolut Bartender of the Year, organizowanego przez Absolut Vodka (Wyborowa SA).

Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację programu odpowiada agencja marketingu zintegrowanego IQ Marketing. Celem programu jest budowanie lojalności barmanów wobec marki Absolut. W tym celu przygotowano platformę komunikacyjną, e-mailing wysłany do uczestników poprzedniej edycji programu i materiały POS. Za stworzenie platformy interaktywnej i SMS-owej odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing. Program potrwa do końca czerwca.

(DOK, 02.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.