”Avanti” promuje lutowe wydanie i akcję ”Mistrzostwa Polski w Zakupach”
30.01.2009, 08:23
Lutowe wydanie miesięcznika ”Avanti” (Agora SA), w którym znajduje się informacja o trzeciej edycji akcji ”Mistrzostwa Polski w Zakupach”, wspiera promocja w mediach.
Mediaplan obejmuje m.in. emisję spotów w telewizji (m.in. TVN, TVP, TVN Style), radiu (Radio Zet, sieć Złote Przeboje i Roxy FM), reklamy w Internecie (portal Gazeta.pl i Groszki.pl), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, plakatach i ulotkach rozdawanych w galeriach handlowych uczestniczących w akcji. Spoty reklamowe przygotowały: dział marketingu czasopism Agory, agencja Polymus i studio BadiBadi, a mediaplan opracował dom mediowy Starlink. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada Grupa Eskadra. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Avanti” od stycznia do października ub.r. wyniosło 176 795 egz. (dane ZKDP).(AW, 30.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










