Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Avanti” promuje lutowe wydanie i akcję ”Mistrzostwa Polski w Zakupach”

Lutowe wydanie miesięcznika ”Avanti” (Agora SA), w którym znajduje się informacja o trzeciej edycji akcji ”Mistrzostwa Polski w Zakupach”, wspiera promocja w mediach.

Mediaplan obejmuje m.in. emisję spotów w telewizji (m.in. TVN, TVP, TVN Style), radiu (Radio Zet, sieć Złote Przeboje i Roxy FM), reklamy w Internecie (portal Gazeta.pl i Groszki.pl), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, plakatach i ulotkach rozdawanych w galeriach handlowych uczestniczących w akcji. Spoty reklamowe przygotowały: dział marketingu czasopism Agory, agencja Polymus i studio BadiBadi, a mediaplan opracował dom mediowy Starlink. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada Grupa Eskadra. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Avanti” od stycznia do października ub.r. wyniosło 176 795 egz. (dane ZKDP).

(AW, 30.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.