Tomorrow przeprowadziła rebranding
30.01.2009, 08:20
Warszawska agencja strategiczna Tomorrow poszerzyła zakres usług, zatrudniła nowe osoby i przeprowadziła rebranding.
Tomorrow chce się teraz specjalizować w tworzeniu marek, przeprowadzaniu rebrandingów i audytów medialnych oraz due diligence, czyli ocenie wpływów działań marketingowych na realizację długofalowych strategii firm. Agencja do tej pory zajmowała się przede wszystkim marketingiem i PR. W agencji zatrudniono w związku z tym dwie nowe osoby. Są to: Marta Kwintal i Marcin Zieliński. Kwintal, zanim rozpoczęła pracę w Tomorrow, przez trzy lata była odpowiedzialna za budowanie wizerunku firmy Reinhold, gdzie m.in. koordynowała przebieg działań komunikacyjnych, w Tomorrow jest konsultantem, m.in. odpowiada za analizę wizerunku marki i budowę strategii komunikacyjnych. Zieliński do tej pory pracował m.in. w agencji San Markos Republika Dobrej Marki, współpracował z RWE Polska, Budimeksem i AMS. W Tomorrow jest konsultantem odpowiedzialnym za projektowanie i analizowanie badań oraz współpracę z firmami badawczymi. Zmianom profilu towarzyszy także modyfikacja systemu identyfikacji wizualnej – do obowiązujących kolorów dodano m.in. pomarańczowy –i przebudowa strony WWW.(DOK, 30.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










