Wydawca "Wprost" zadowolony ze sprzedaży odmienionego pisma
Pierwsze trzy numery "Wprost" po relaunchu sprzedały się średnio w 155 750 egz. – wynika z szacunków AWR "Wprost", wydawcy tygodnika.
Na ten wynik zapracowało zwłaszcza świąteczne wydanie, które – według wydawcy – sprzedało się w 205 040 egz. (było na rynku przez dwa tygodnie). Z kolei sprzedaż numeru z 29 grudnia (obejmował prawie dwa tygodnie stycznia) wyniosła według wstępnych szacunków wydawcy ok. 148 tys. egz. Grudzień ub.r. był dobrym miesiącem sprzedaży także dla pozostałych tygodników opinii. Konkurenci pilnie śledzą wyniki nowego ”Wprost” – z ich nieoficjalnych danych wynika, że sprzedaż kolejnego numeru nie była już tak wysoka i wyniosła ok. 110 tys. egz. ”Wprost” na początku grudnia ub.r. zmienił layout, rozszerzył tematykę i zwiększył objętość. Relaunch wsparła kampania promocyjna. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” od stycznia do listopada 2008 roku wyniosło 110 318 egz. (dane ZKDP).(AW, 28.01.2009)










