Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 20, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartłomiej Ślusarczyk dyrektorem centrum reklamy Inforu

Nowym dyrektorem centrum reklamy w Grupie Wydawniczej Infor SA został Bartłomiej Ślusarczyk.

Zastąpił Wiesława Piątka, który pozostał członkiem zarządu oraz dyrektorem centrum kadr i organizacji. Ślusarczyk będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowych wszystkich czasopism Inforu. Do tego wydawnictwa przeszedł ze spółki Ditel SA (wydawca książek telefonicznych), gdzie był dyrektorem departamentu sprzedaży. Wcześniej był dyrektorem działu sprzedaży reklam w spółce Prasa Wrocławska (Polskapresse). Dyrektorem biura reklamy ”Gazety Prawnej”, które podlega centrum reklamy, pozostaje Grażyna Grudzińska.

(KRZ, 20.07.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.