Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piątkowe odcinki ”Na dobre i na złe” w TVP 2 zarabiają lepiej niż niedzielne

Emitowane w piątki premierowe odcinki serialu ”Na dobre i na złe” przynoszą TVP 2 większe wpływy reklamowe niż niedzielne powtórki, które mają większą widownię.

Dwójka emituje ”Na dobre i na złe” od listopada 1999 roku – w niedziele o godz. 16. Od 9 stycznia br. przeniosła premierowe odcinki na piątki o 20, w starym paśmie zostawiając powtórki. W rozmowie z ”Presserwisem” w listopadzie ub.r. dyrektor TVP 2 Wojciech Pawlak tłumaczył, że zmiana ma zwiększyć przychody reklamowe z serialu. Po trzech piątkowych odcinkach ”Na dobre i na złe” przyniosło 1,7 mln zł z reklam – średnio 580 tys. zł na odcinek (dane nie uwzględniają rabatów). To więcej, niż premierowe odcinki zarabiały w niedziele w tym okresie ub.r. (410 tys. zł za odcinek) i więcej, niż zarabiają w tym roku niedzielne powtórki (430 tys. zł). Serial generuje w piątki większe przychody, mimo że ma mniej widzów niż w niedziele. Pierwsze trzy piątkowe odcinki gromadziły średnio 4,6 mln widzów (w tym okresie niedzielne powtórki oglądało średnio 5 mln osób, a niedzielne premiery w analogicznym okresie ub.r. – 6,4 mln). Dwójka była w czasie emisji ”Na dobre i na złe” liderem pasma – 27,96 proc. udziału w rynku (23,22 proc. w grupie 16-49). Jedynka – m.in. serial ”Crusoe” – miała 21,42 proc. (19,98 proc.), TVN – m.in. pasmo filmowe – 14,86 proc. (18 proc.), Polsat – pasmo filmowe – 13,90 proc. (18,02 proc.). W niedziele br. serial dawał TVP 2 36,75 proc. udziału w rynku (35,56 proc. w grupie komercyjnej), a w ub.r. – 46,24 proc. (41,10 proc.). W wiosennej ramówce Dwójki premierowe odcinki ”Na dobre i na złe” nadal mają być emitowane w piątki. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 27.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.