Ponad 50-procentowy wzrost wydatków na reklamę kinową
23.01.2009, 08:18
O 53,5 proc. wzrosły wydatki na reklamę kinową w 2008 roku w porównaniu z 2007 rokiem - wynika z badań Expert Monitora (dane cennikowe).
Raport Expert Monitora uwzględnia tylko wydatki na reklamę on-screen, czyli na ekranach. W 2008 roku reklamodawcy wydali na nią łącznie 426,1 mln zł. Największe wpływy reklamowe zanotował broker reklamy kinowej New Age Media – 303,7 mln zł (wzrost o ok. 80 proc.). Na drugim miejscu znalazła się sieć reklamy Multikino – 120 mln zł (wzrost o ok. 50 proc.), a na trzecim Best Marketing & Promotion Agency – 2,5 mln zł (spadek o ok. 90 proc.). W badaniu nie uwzględniono wpływów z działań marketingu zintegrowanego, które prowadzone były w salach i holach kinowych w minionym roku.(DOK, 23.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










