Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Banah Group przejmuje od Aripu budżet Banku Pocztowego

Agencja reklamowa Banah Group zwyciężyła w przetargu na obsługę ATL i BTL Banku Pocztowego.

Banah Group przejmie budżet od agencji Arip, która do tej pory obsługiwała bank i jest autorką trwającej właśnie kampanii. Domem mediowym Banku Pocztowego jest Mediaedge:cia.

(MŁ, 22.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.