Red Bull szuka pomysłów na reklamę
21.01.2009, 08:52
Red Bull Poland ogłosił konkurs na przygotowanie reklamy swojej marki. Zwycięski pomysł zostanie wykorzystany w kampanii Red Bulla w Polsce, a niewykluczone, że także na świecie.
W konkursie mogą wziąć udział osoby, które skończyły 15 lat. Zadanie polega na opracowaniu scenariusza reklamy telewizyjnej. Zwycięzca zostanie wyłoniony w dwóch etapach: podczas eliminacji krajowych jury wybierze najciekawsze propozycje, a potem oceni je międzynarodowe jury pod przewodnictwem Johannesa Kastnera, autora kreacji ”Red Bull doda Ci skrzyyydeł!”. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 13 marca br., autor najlepszego scenariusza zostanie wybrany w maju. Będzie mógł on uczestniczyć w każdym etapie produkcji kreskówki. Nagrodą jest też pokaz kinowy zwycięskiej reklamy - wyłącznie dla autora i zaproszonych przez niego przyjaciół. Firma Red Bull nie pierwszy raz w ten sposób wybiera autorów reklam. W pierwszym konkursie w Austrii w 1990 roku powstał spot pt. ”Reporter”, wymyślony przez policjanta. W ub.r. podobny konkurs odbył się w Wielkiej Brytanii.(MŁ, 21.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










