Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Red Bull szuka pomysłów na reklamę

Red Bull Poland ogłosił konkurs na przygotowanie reklamy swojej marki. Zwycięski pomysł zostanie wykorzystany w kampanii Red Bulla w Polsce, a niewykluczone, że także na świecie.

W konkursie mogą wziąć udział osoby, które skończyły 15 lat. Zadanie polega na opracowaniu scenariusza reklamy telewizyjnej. Zwycięzca zostanie wyłoniony w dwóch etapach: podczas eliminacji krajowych jury wybierze najciekawsze propozycje, a potem oceni je międzynarodowe jury pod przewodnictwem Johannesa Kastnera, autora kreacji ”Red Bull doda Ci skrzyyydeł!”. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 13 marca br., autor najlepszego scenariusza zostanie wybrany w maju. Będzie mógł on uczestniczyć w każdym etapie produkcji kreskówki. Nagrodą jest też pokaz kinowy zwycięskiej reklamy - wyłącznie dla autora i zaproszonych przez niego przyjaciół. Firma Red Bull nie pierwszy raz w ten sposób wybiera autorów reklam. W pierwszym konkursie w Austrii w 1990 roku powstał spot pt. ”Reporter”, wymyślony przez policjanta. W ub.r. podobny konkurs odbył się w Wielkiej Brytanii.

(MŁ, 21.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.