Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 20, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

3,7 mln zł dla TVN-u z reklam przy "Kapitalnym pomyśle"

Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego przy teleturnieju "Kapitalny pomysł" w TVN-ie wyniosły 3,7 mln zł (dane AGB Nielsen Media Research bez uwzględnienia rabatów).

Przy programie reklamowały się głównie: Polkomtel SA (380 tys. zł), Citi Group (291 tys. zł; bank Citi Handlowy współtworzył teleturniej) i Grupa ITI, do której należy TVN (208 tys. zł). ”Kapitalny pomysł” był emitowany od 30 listopada ub.r. do 18 stycznia br. w niedziele o 17. Oglądało go średnio 1,1 mln osób. TVN miał w tym czasie 7,94 proc. udziału w rynku, przegrywając tym samym z konkurencją. Liderem pasma była Jedynka – 44,03 proc. (m.in. ”Teleexpress” i serial ”Ojciec Mateusz”), Dwójka miała w tym czasie 13,92 proc. udziału (m.in. talk-show ”Orzeł czy reszta”), a Polsat – 8,82 proc. (m.in. teleturniej ”Strzał w 10”). ”Kapitalny pomysł” prowadził Marcin Meller, redaktor naczelny miesięcznika ”Playboy”. Uczestnicy teleturnieju prezentowali pomysły na przedsięwzięcia gospodarcze. Główną nagrodę (300 tys. zł) zdobył Karol Kowalczuk za projekt leczniczych gogli. Program ”Kapitalny pomysł” nie będzie kontynuowany.

(RUT, 20.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.