Media Trendy 2009: tryb pracy i jurorzy
W połowie lutego rozpoczną się obrady jury konkursu Media Trendy 2009. Członków jury wybrał organizator konkursu – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W konkursie Media Trendy nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach. W tym roku, podobnie jak w poprzednim, obowiązywać będzie dwuetapowy system głosowania jury: online w celu wyselekcjonowania krótkiej listy oraz bezpośrednio – w celu przyznania punktów i wskazania prac nominowanych do nagród. Etap online potrwa od 16 do 25 lutego br. Prace będą oceniane i nagradzane w dwóch częściach konkursu: Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów i Konkurs Innowacji w Mediach. Przyznana zostanie również nagroda Grand Prix Media Trendy oraz nagrody specjalne konkursu Media Trendy: Człowiek Roku w mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku mediów. Nowością w tym roku jest wprowadzenie kategorii Young Media Lions, w której młodzi media plannerzy mają za zadanie napisać i obronić przed jury strategię mediową opracowaną w oparciu o brief konkursowy. Nagrodą jest wyjazd do Cannes na Festiwal Reklamy. Prace będą oceniały 24 osoby w kategorii Innowacje w Planowaniu Mediów i 25 osób – Innowacje w Mediach. Jury Young Media Lions liczy pięć osób. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 23 marca br.(DOK, 20.01.2009)










