"Przeboje Rubika" i "Wielkie opery" - nowe kolekcje "Gazety Wyborczej"
19.01.2009, 08:23
W środę z "Gazetą Wyborczą" (Agora SA) będą sprzedawane płyty z przebojami Piotra Rubika, a w czwartki "Wielkie opery".
21 stycznia br. ”Gazeta Wyborcza” wystartuje z pięciopłytową kolekcją przebojów kompozytora Piotra Rubika. Płyty CD będą się ukazywać w każdą środę. Cena gazety wraz z krążkiem to 7,99 zł (środowe wydanie bez dodatków kosztuje 1,80 zł). Pierwsza płyta pt. ”Miłość” ukaże się wraz z pudełkiem na całą kolekcję. ”Carmen” Georges’a Bizeta zapoczątkuje czwartkową kolekcję ”Wielkie opery”. Obejmie ona 20 tomów, z których każdy poświęcony będzie innej operze jednego z wybitnych kompozytorów – m.in. Mozarta, Verdiego, Wagnera i Moniuszki. Do książek, zawierających informacje o twórcy oraz kulisach powstawania dzieła, dodane będą dwie płyty – DVD z zapisem spektaklu oraz CD. ”Carmen” ukaże się w promocyjnej cenie 9,99 zł. Partnerem serii jest Alior Bank. Kolekcję promować będą reklamy w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Info, TVN, TVN 24, TVN Style, Polsat, Discovery Channel, kanały At Media), radiu (I i III Program Polskiego Radia, RMF Classic, stacje radiowe Agory) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za kreację kampanii odpowiada Timecode, zakup mediów – dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnienie płatne razem ”Gazety Wyborczej” w listopadzie ub.r. wyniosło 409 045 egz. – dane ZKDP.(MG, DOK, 19.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










