Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadki sprzedaży tygodników społeczno-politycznych w listopadzie ub.r.

W listopadzie 2008 roku wszystkie tygodniki opinii sprzedawały się gorzej, niż w tym samym miesiącu rok wcześniej. Wzrost odnotowały oba tygodniki z przedrukami oraz jeden tytuł katolicki – wynika z danych Związku Kontroli dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

W listopadzie ub.r. najwyższe średnie rozpowszechnianie płatne razem wśród tygodników opinii miała ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) – 151 899 egz. (spadek o 4,2 proc. w porównaniu z listopadem 2007 roku). Na kolejnych miejscach były: ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) – 119 769 egz. (spadek o 16,9 proc.), ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 102 469 egz. (spadek o 15,4 proc.), ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 54 596 egz. (spadek o 19,5 proc.) oraz ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 23 354 egz. (spadek o 14,5 proc.). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Tygodnika Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) publikującego przedruki z prasy polskiej i zagranicznej wyniosło 300 439 egz. (wzrost o 1,5 proc.), a tygodnika ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) z przedrukami z prasy zagranicznej – 18 513 egz. (wzrost o 6,9 proc.). Wśród tygodników katolickich w listopadzie ub.r. tylko ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) zanotował lepszy wynik – 19 005 egz. (wzrost o 1,5 proc.). ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) osiągnął wynik 134 752 egz. (spadek o 1,4 proc.). W ZKDP brak danych za listopad dla ”Przewodnika Katolickiego” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha).

(AW, 19.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.