Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 15, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse pracuje nad zerówką nowego "Przekroju"

Przyspieszyły prace nad projektem "Przekroju", który w nowej odsłonie może się stać dwutygodnikiem opinii o lżejszym charakterze. Edipresse Polska SA przygotowuje zerówkę magazynu, a w połowie lutego chce ją poddać badaniom fokusowym – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu".

Na początku grudnia ub.r. informowaliśmy, że Edipresse – niezadowolone z wyników ”Przekroju” – szuka dla niego nowej koncepcji. Pismo ma się ukazywać pod tym samym tytułem, ale będzie zupełnie inne niż teraz. Prawdopodobna jest zmiana częstotliwości na dwutygodnik. – Magazyn będzie zawierać pewne elementy charakterystyczne dla francuskiego ”Paris Match”, choć jest wiele pism, na których będziemy się wzorować – mówi anonimowo osoba związana z projektem. Nieznana jest jeszcze data debiutu ”Przekroju” w nowym kształcie. Zarówno termin startu, jak i częstotliwość ukazywania się zależeć będą od wyników badań. Średnie rozpowszechnianie płatne razem od stycznia do października ub.r. wyniosło 67 966 egz. (dane ZKDP).

(AW, 15.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.