Edipresse pracuje nad zerówką nowego "Przekroju"
15.01.2009, 16:45
Przyspieszyły prace nad projektem "Przekroju", który w nowej odsłonie może się stać dwutygodnikiem opinii o lżejszym charakterze. Edipresse Polska SA przygotowuje zerówkę magazynu, a w połowie lutego chce ją poddać badaniom fokusowym – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu".
Na początku grudnia ub.r. informowaliśmy, że Edipresse – niezadowolone z wyników ”Przekroju” – szuka dla niego nowej koncepcji. Pismo ma się ukazywać pod tym samym tytułem, ale będzie zupełnie inne niż teraz. Prawdopodobna jest zmiana częstotliwości na dwutygodnik. – Magazyn będzie zawierać pewne elementy charakterystyczne dla francuskiego ”Paris Match”, choć jest wiele pism, na których będziemy się wzorować – mówi anonimowo osoba związana z projektem. Nieznana jest jeszcze data debiutu ”Przekroju” w nowym kształcie. Zarówno termin startu, jak i częstotliwość ukazywania się zależeć będą od wyników badań. Średnie rozpowszechnianie płatne razem od stycznia do października ub.r. wyniosło 67 966 egz. (dane ZKDP).(AW, 15.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










