Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 15, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PBC żąda od Springera wycofania aplikacji Press Power

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Czytelnictwa zażądała od Axel Springer Polska wycofania aplikacji Press Power, która jest nową ofertą tego wydawcy dla media plannerów. Zdaniem PBC Springer postąpił nieetycznie i wbrew umowie.

Press Power to nowa oferta Springera, która ma umożliwić media plannerom szybkie zestawianie jego pakietów prasowych zamiast analizowania pojedynczych tytułów. Aplikacja została opracowana przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Springera. Jednak Press Power działa jako nakładka do przeglądarki Soft Report Explorer – czyli oprogramowania wykorzystywanego przez PBC. Zdaniem członków rady nadzorczej PBC jej wprowadzenie jest sprzeczne z umową między PBC i Axel Springer Polska. - Nowe usprawnienie preferuje pisma należące do tego wydawnictwa. To udoskonalenie burzy również tworzone przez nas od lat standardy w badaniu czytelnictwa prasy, które powinny być takie same dla wszystkich wydawnictw. To jest problem etyczny – tłumaczy Izabella Jabłońska, prezes PBC. Dlatego wczoraj PBC wezwało Springera, by wycofał modyfikację do przeglądarki Soft Report Explorer. Zarząd Axel Springer Polska odrzuca jednak zarzuty PBC. ”Nie uważamy, aby nasze działania stały w sprzeczności z umową z PBC. Nasza nakładka to jedynie rodzaj kalkulatora – narzędzie analizujące dane PBC. Aplikacja w żaden sposób nie zmienia danych źródłowych, a my nie publikujemy wyników PBC, czyli nie naruszamy obszaru kompetencji PBC. Produkt wprowadziliśmy, aby ułatwić pracę media plannerom i pomóc im planować kampanie w prasie” – napisał wczoraj w komunikacie. Jeżeli Springer nie spełni żądania PBC, prezes Jabłońska zapowiada ponowne zwołanie rady nadzorczej. – Zastanowimy się, jak zareagować na odrzucenie naszego postulatu. Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie – informuje.

(ZAW, 15.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.