W październiku wzrosła sprzedaż większości pism dla rodziców
Pięć miesięczników dla rodziców miało w październiku 2008 roku sprzedaż lepszą niż rok wcześniej. Gorzej sprzedawały się ”Mam dziecko” i miesięcznik dla kobiet w ciąży ”M jak mama”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem, w październiku ub.r. najwyższe rozpowszechnianie płatne razem miał miesięcznik ”Twój Maluszek” (Edipresse Polska SA) – 152 007 egz. (wzrost o 18,64 proc. w porównaniu z październikiem 2007 roku). Dalej były: ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) – 117 081 egz. (wzrost o 5,39 proc.), ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 104 879 egz. (wzrost o 24,15 proc.), ”Dziecko” (Agora SA) – 98 660 egz. (wzrost o 9,87 proc.), ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 86 380 egz. (spadek o 2,79 proc.), ”Rodzice” (G+J Polska) – 78 359 egz. (wzrost o 13,91 proc.). ”M jak mama” (Murator SA) w październiku ub.r. zanotował wynik na poziomie 45 060 egz. (spadek o 15,62 proc.).(AW, 15.01.2009)










