Kraft Foods Polska wprowadza nową markę czekolady
15.01.2009, 08:31
Agencje Streetcom, Euro RSCG Warsaw i Edelman oraz dom mediowy Starcom przygotują kampanię wprowadzającą na polski rynek markę czekolady Côte d’Or (Kraft Foods Polska).
Znana w ponad 60 krajach belgijska marka Côte d’Or pojawi się w Polsce pod koniec stycznia w trzech liniach smakowych. Jej wprowadzenie będzie wparte kampanią reklamową. Zaplanowano akcje samplingowe, podczas których rozdanych zostanie blisko milion minitabliczek czekolady, m.in. w kawiarniach W Biegu Cafe i Między Nami, a także salonach prasowych In Medio i Relay w największych miastach. Uzupełnieniem będą akcje marketingu szeptanego. Do współpracy ma być zaangażowanych 1 tys. ambasadorów marki w pięciu miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk i Kraków). Planowana jest także kampania prasowa w 18 tytułach, która potrwa od połowy stycznia do połowy kwietnia. Za kreację layoutu prasowego odpowiada agencja Euro RSCG Warsaw, a za akcję marketingu szeptanego – Streetcom. Planowanie i zakup mediów powierzono Starcomowi. Działania PR prowadzi Edelman Polska.(DOK, 15.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










