Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michael Hansen w dziale kreacji agencji Change Communications

Norweg Michael Hansen dołączył do działu kreacji agencji Change Communications. Jako art director będzie pracował w teamie z Robertem Olszewskim, senior copywriterem.

Hansen przez ostatni rok był art directorem w norweskiej agencji Dist Creative. Tworzył tam m.in. kreację launchowej kampanii NetCom Mewe, młodzieżowego subbrandu największego operatora telekomunikacyjnego w Norwegii. Wcześniej był art directorem w agencji Lowe GGK Warszawa. Przygotowywał kreacje dla marek, takich jak m.in. Coca-Cola, Suzuki, Lion, Princessa (Nestlé). Zdobył wiele nagród na norweskich festiwalach reklamowych. Hansen jest kolejną osobą w Change Communications, dzięki której agencja rozbudowuje swój międzynarodowy zespół. We wrześniu ub.r. dołączył do niego Amerykanin Michael Lars White, który jako copywriter pracuje w teamie z Janem Jakubem Zieleckim, art directorem.

(MŁ, 15.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.