W lutym reklamy w TVP o 10 proc. droższe niż w styczniu
13.01.2009, 11:10
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna dziś sprzedaż czasu reklamowego na luty. Średnia podwyżka w stosunku do stycznia wynosi 10 proc.
Najdroższe spoty – po serialu TVP 2 ”M jak miłość” – kosztują 69 tys. zł, o 8 proc. więcej niż w styczniu (cena 30-sekundowej reklamy, bez uwzględnienia rabatu). Z kolei w Jedynce najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przed sportem po wieczornych ”Wiadomościach” w niedziele – 53 tys. zł, o 10 proc. więcej niż w styczniu. Pierwszeństwo zakupu mają klienci korzystający z oferty tunelowej (wprowadzony w tym roku model sprzedaży, który gwarantuje klientowi średnią cenę w każdym miesiącu w zamian za zadeklarowaną wysokość budżetu i udziału w nim zakupów cennikowych). Sprzedaż cennikowa dla pozostałych klientów zacznie się w czwartek, a pakiety GRP będą sprzedawane dopiero w przyszłym tygodniu.(RUT, 13.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










