Budżet mediowy Fiata trafi do Maxusa
13.01.2009, 08:23
Dom mediowy Maxus (WPP Group) przejmie od Starcomu (Starcom MediaVest Group) budżet mediowy Fiat Auto Poland.
Bogusław Cieślar, rzecznik Fiat Auto Poland: -Oficjalne wypowiedzenie Starcom otrzyma pod koniec stycznia. Formalnie do tego czasu nadal jesteśmy obsługiwani przez ten dom mediowy. Przeniesienie budżetu mediowego ze Starcomu do Maxusa to wynik globalnej decyzji koncernu Fiat. Ten w grudniu ub.r. zdecydował o przeniesieniu europejskich budżetów mediowych wszystkich swoich marek do domów mediowych należących do holdingu WPP. Nie było jednak wiadomo, który dom z holdingu obsłuży polski budżet Fiata i czy na pewno dojdzie do tej zmiany w naszym kraju. Włoski koncern samochodowy z domami z Publicis Groupe, do których należy Starcom, współpracował od kilkunastu lat.(DOK, 13.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










