W październiku ub.r. cztery miesięczniki luksusowe zyskały, cztery straciły
12.01.2009, 08:48
W październiku 2008 roku cztery tytuły z segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet sprzedawały się gorzej niż w tym miesiącu rok wcześniej, a cztery lepiej. Na ostatnie i przedostatnie miejsce w zestawieniu spadły tytuły Burdy – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
Najwyższe rozpowszechnianie płatne razem w październiku ub.r. miał ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 243 524 egz. (spadek o 0,53 proc. w stosunku do października 2007 roku). Dalej były: ”Joy” (Marquard Media Polska) – 180 749 egz. (spadek o 11,33 proc.), ”Glamour” (G+J Polska) – 128 715 egz. (wzrost o 10,4 proc.), ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 124 521 egz. (spadek o 8,28 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 100 260 egz. (wzrost o 0,77 proc.), ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 92 513 egz. (wzrost o 15,31 proc.), ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 90 670 egz. (wzrost o 34,49 proc.), ”In Style” (Burda Media Polska) – 82 599 egz. (tytuł zadebiutował w marcu ub.r.) oraz ”Elle” (także Burda Media Polska) – 74 506 egz. (spadek o 19,63 proc.). Shoppingowy miesięcznik ”Avanti” (Agora SA) miał w październiku 2008 roku rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 220 320 egz. (wzrost o 29,42 proc.), a ”Hot Moda & Shopping” (Edipresse Polska SA) – 89 813 egz. (wzrost o 14,59 proc.).(AW, 12.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










