Zmiany w działach reklamy pism telewizyjnych i poradnikowych w Bauerze
12.01.2009, 08:45
Katarzyna Kilanowska została kierownikiem działu reklamy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer, a Katarzyna Bałdo-Bożek – kierownikiem działu reklamy pism poradniczych.
Kilanowska awansowała ze starszego specjalisty ds. reklamy. Na stanowisku kierownika działu reklamy pism telewizyjnych był wakat. Kilanowska nadal ma bezpośrednio współpracować z klientami, ale jej kompetencje poszerzają się o zadania związane z organizacją sprzedaży w dziale. Podlega bezpośrednio Izabeli Sarneckiej, dyrektorowi działu reklamy pism telewizyjnych. Na starszego specjalistę tego działu awansuje Marcin Jaśkiewicz, który pracuje w Bauerze od czerwca 2007 roku. Do zespołu jako starszy specjalista ds. reklamy dołączyła Aldona Racławska, która przez ponad 10 lat była związana z domami mediowymi Media Group oraz PHD. Nowego kierownika ma też dział reklamy pism poradniczych – została nim Katarzyna Bałdo-Bożek, która ostatnio pracowała w Axel Springer Polska, najpierw jako specjalista ds. reklamy w dzienniku ”Fakt”, a później – kierownik grupy sprzedaży ”Dziennika”. Zastąpiła Krzysztofa Kowalskiego, który odszedł z wydawnictwa. Stanowisko specjalisty ds. reklamy w dziale pism poradniczo-rozrywkowych objęła Paulina Kaczyńska, która ostatnio pracowała w firmie CD Projekt jako junior marketing manager, a wcześniej – od kwietnia 2004 do stycznia 2008 roku – w dziale reklamy pism komputerowych Bauera.(AW, 12.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










