Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Antoń dołączył do agencji Kwiatkowskiego i Rzontkowskiego

Cezary Antoń został trzecim partnerem w agencji Fat Baby, założonej przez Lechosława Kwiatkowskiego i Dariusza Rzontkowskiego.

Antoń przez ostatni rok był dyrektorem zarządzającym agencji Brain, a wcześniej dyrektorem zarządzającym Leo Burnett Warszawa i PZL. Agencja Fat Baby oficjalnie rozpoczęła działalność z początkiem roku. Kwiatkowski wyjaśnia, że nazwa nie jest przypadkowa: – Postanowiliśmy, że gdy inni będą kryzysowo zaciskać pasa, nasi klienci i my będziemy opływać w dostatek – mówi Kwiatkowski. – Fat Baby, tłusty bobas, to przecież symbol powodzenia, dobrobytu i świetlanej przyszłości. Chcemy zaglądać głębiej w dusze, serca i umysły konsumentów, nie tylko w ich portfele. W oparciu o tę wiedzę zamierzamy tworzyć idee, które uwodzą i wiążą z marką odbiorców, a brand managerom gwarantują sukces – przekonuje. Pierwszym klientem Fat Baby zostało biuro podróży Rainbow Tours. Klientem Fat Baby jest także portal pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Obecnie Fat Baby bierze udział w przetargu na obsługę reklamową w zakresie ATL produktu FMCG. Rozstrzygnięcie planowane jest na przełom stycznia i lutego br. W Brain obowiązki Antonia przejęli założyciele, partnerzy i dyrektorzy kreatywni agencji: Asiya Malinowska i Jakub Kamiński. Do zespołu zarządzającego agencją awansował też Michał Kazimierczak, który został deputy managing directorem.

(MŁ, 09.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.