Bauer podniósł ceny reklam w dziewięciu tytułach
09.01.2009, 08:51
W 2009 roku zdrożały reklamy w dziewięciu pismach Wydawnictwa Bauer. Największe, 10-procentowe podwyżki miały miejsce w miesięczniku ”Pani”, tygodniku telewizyjnym ”To i Owo” oraz dwutygodniku młodzieżowym ”Bravo Sport”, a najmniejsze w tygodniku poradnikowym ”Tina”.
Za prawą stronę w ”Pani” klienci zapłacą teraz 42,9 tys. zł (zamiast wcześniejszych 39 tys. zł), w ”To i Owo” – 27,5 (wcześniej 25 tys. zł), a w ”Bravo Sport” – 16,5 tys. zł (wcześniej 15 tys. zł). O 5 proc. wzrosły ceny prawych stron w miesięcznikach poradnikowych ”Świat Kobiety” – do 70 350 zł, ”Kobieta i Życie” – do 47 250 zł i tygodniku ”Tele Tydzień” – do 110 250 zł. Dwutygodnik people ”Show” poniósł cenę prawej strony do 43 tys. zł (o 4,88 proc.), a miesięcznik ”Twój Styl” – do 78,5 tys. zł (o 4,67 proc.). Najmniej podrożały formaty w tygodniku ”Tina”, gdzie za reklamę na prawej stronie trzeba zapłacić 58 710 zł, czyli o 3 proc. więcej. Wzrosty cen wydawca tłumaczy wysoką i stabilną pozycją wymienionych tytułów na rynku oraz inflacją.(AW, 09.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










