Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Respondenci za najmniej wiarygodne uważają reklamy banków

Konsumenci za najmniej uczciwe uważają reklamy banków, a za najbardziej wiarygodne promocje samochodów – wynika z badania przeprowadzonego przez Metrics OMG, dział badawczy Omnicom Media Group i dom mediowy Macroscope OMD.

Pomiędzy 24 a 28 listopada 2008 roku 399 respondentom zadano pytanie: Reklamy jakich produktów są najmniej uczciwe? 30,8 proc. spośród badanych jako najmniej wiarygodne wskazało reklamy banków. Za mało rzetelne respondenci uważają także (25,1 proc.) reklamy środków czystości. 20,3 proc. przebadanych stwierdziło, że w znacznej mierze fałszywe informacje podają reklamy produktów spożywczych. Z kolei w reklamy kosmetyków nie wierzy 14,3 proc. ankietowanych. 9,7 proc. przebadanych uważa natomiast za nieuczciwe reklamy leków, 9 proc. respondentów nie wierzy w promocję telefonów komórkowych, a 8,8 proc. – samochodów. Badanie przeprowadzono na próbie 399 osób, w wieku 15-59 lat, zamieszkałych w miastach powyżej 20 tys.

(MAZ, 09.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.