Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett zdobyła budżet Grupy PZU

Agencja Leo Burnett, po wygranym przetargu, została strategiczną agencją reklamową Grupy PZU.

Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową 360 stopni dla Grupy PZU. Umowa obejmuje prace dla wszystkich spółek grupy, tj. PZU SA, PZU Życie SA, PTE PZU SA, TFI PZU SA. Na krótką listę przetargu wybrano jeszcze Juicy i McCanna Erickson. Jednocześnie Grupa PZU finalizuje przetarg, w którym wybiera dom mediowy - w finale są Initiative Warszawa i Starlink. Wybiera też agencje do obsługi w zakresie eventów oraz BTL.

(MŁ, 08.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.