Burda podnosi ceny reklam w większości tytułów
08.01.2009, 08:45
Burda Media Polska podniosła ceny reklam w większości swoich tytułów. Największe podwyżki są w miesięcznikach "Przyślij przepis", "Dobre Rady" i "Top Gear".
Prawa strona w ”Przyślij przepis” kosztuje teraz 49 tys. zł (wcześniej 20,9 tys. zł), w ”Top Gear” – 35 tys. zł (wcześniej 29 tys. zł), a w ”Dobrych Radach” – 57 tys. zł (wcześniej 52 tys. zł). Podwyżki w tych trzech tytułach wydawca tłumaczy ich bardzo dobrą sprzedażą. W pozostałych pismach wzrosty miały charakter inflacyjny. Przykładowo w miesięczniku ”In Style” reklama na pierwszej prawej stronie zdrożała o 1,1 tys. zł, do 49 tys. zł. W ”Samym Zdrowiu” i ”Burdzie” za prawą stronę klienci muszą zapłacić teraz o 1 tys. zł więcej (22,9 tys. zł w przypadku ”SZ” i 13,9 tys. zł ”Burdy”). W tytułach komputerowych (”Chip” i ”CRN”) format ten zdrożał o 300 zł – do 14,5 tys. zł. Cena wewnętrznej strony w miesięczniku ”Mój Piękny Ogród” wzrosła z 12,9 tys. zł, do 13,5 tys. zł, a w miesięczniku ”Sól i Pieprz” z 10,5 tys. zł do 10,9 tys. zł. Nie zmieniły się ceny reklam w ”Elle”, ”Elle Decoration” i ”Moim Pięknym Domu”.(AW, 08.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










