Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Będą badania opinii mieszkańców o logotypie Białegostoku

Władze Białegostoku chcą zlecić profesjonalne badania społeczne dotyczące logo miasta.

Logotyp Białegostoku jest bardzo podobny do znaku nowojorskiego stowarzyszenia gejów, lesbijek, biseksualistów i transseksualistów, o czym donosili internauci i dziennikarze. Badanie to kolejny element, obok dwóch niezależnych ekspertyz specjalistów od prawa autorskiego i własności intelektualnej, który ma rozstrzygnąć sprawę logo miasta przygotowanego przez agencję Grupa Eskadra. Zapytania ofertowe już trafiły do ośrodków badania opinii społecznej. Te w imieniu miasta będą miały za zadanie pytać mieszkańców, czy logo powinno być takie jak obecnie (gdyby okazało się, że nie jest plagiatem), czy może należy je poprawić lub opracować nowy znak promocyjny miasta. Według Grupy Eskadra z Krakowa, która jest autorem nowego logo Białegostoku, podobieństwo obu logotypów jest niezamierzone i przypadkowe. Władze Białegostoku podjęły jednak, wspólnie z agencją, decyzję, że na koszt Eskadry zostaną przygotowane także dwie ekspertyzy prawne z zakresu prawa autorskiego, by rozstrzygnąć, czy nie doszło do plagiatu.

(DOK, PAP, 08.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.