Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Programy informacyjne straciły w minionym roku widzów

Wszystkie programy informacyjne zakończyły 2008 rok ze spadkiem oglądalności w porównaniu z 2007 rokiem - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

”Wiadomości” TVP 1 oglądało w 2008 roku średnio 4,26 mln widzów, dając Jedynce czasie nadawania serwisu 33,07 proc. udziału w rynku. W 2007 roku ”Wiadomości” przyciągały 4,83 mln widzów i dawały Jedynce 35,77 proc. udziałów w rynku. ”Fakty” TVN-u miały 3,66 mln widzów, dając stacji udział w rynku 30,47 proc. Rok wcześniej program przyciągał przed telewizory 3,81 mln widzów (30,61 proc. udziału w rynku). ”Wydarzenia” Polsatu oglądało średnio 2,45 mln widzów. Podczas emitowania programu stacja miała 20,82 proc. udziału w rynku. W 2007 roku - 2,6 mln widzów i 21,25 proc. udziału w rynku. ”Panorama” TVP 2 gromadziła 1,61 mln widzów, a udział w rynku Dwójki wynosił wtedy 14,32 proc. W poprzednim roku serwis miał 1,83 mln widzów, a stacja 15,21 proc. udziału w rynku. W grudniu 2008 roku ”Wiadomości” oglądało średnio 4,71 mln widzów przy udziale w rynku 21,58 proc. (w grudniu 2007 roku - 5,08 mln widzów i 34,25 proc. udziału w rynku), ”Fakty” – 4,16 mln widzów i 29,26 proc. udziału w rynku (rok wcześniej 3,91 mln widzów i 27,43 proc.), ”Wydarzenia” – 2,94 mln i 20,94 proc. (3,15 mln i 22,52 proc.), a ”Panoramę 1,74 mln widzów; 12,63 proc. (2,02 mln i 14,92 proc.).

(KOZ, 06.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.