Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 29, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy dyrektor w MarketPoint

Christian Hron został dyrektorem strategii i rozwoju agencji reklamowej MarketPoint. To nowe stanowisko w firmie.

Dotąd strategią i rozwojem agencji zajmowały się dwie osoby – teraz utworzono jedno stanowisko. Christian Hron miał dotąd własną firmę konsultingową, która współpracowała z agencją BrandStorm. Przez dziewięć lat pracował po stronie klienta – sześć lat w dziale marketingu GlaxoSmithKline i trzy lata w Unilever Polska, gdzie w dziale marketingu zajmował się żywnością. (MAZ)

(MAZ, 29.07.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.