Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyłącznie ARBOnetwork sprzedaje reklamy w serwisach G+J Polska

G+J Polska współpracuje z siecią ARBOnetwork (sieć domu ARBOmedia, skupiająca serwisy tematyczne) w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.

Od początku roku firma na wyłączność sprzedaje kampanie we wszystkich należących do wydawnictwa serwisach. Są wśród nich serwisy kobiece (Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, Rodziceonline.pl, Mojegotowanie.pl), turystyczno-lifestylowe (National-geographic.pl, Odyssei.com, Focus.pl), a także strony spółki Pixelate Ventures, należącej do G+J (m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl).

(AW, 06.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.