Wyłącznie ARBOnetwork sprzedaje reklamy w serwisach G+J Polska
06.01.2009, 08:48
G+J Polska współpracuje z siecią ARBOnetwork (sieć domu ARBOmedia, skupiająca serwisy tematyczne) w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
Od początku roku firma na wyłączność sprzedaje kampanie we wszystkich należących do wydawnictwa serwisach. Są wśród nich serwisy kobiece (Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, Rodziceonline.pl, Mojegotowanie.pl), turystyczno-lifestylowe (National-geographic.pl, Odyssei.com, Focus.pl), a także strony spółki Pixelate Ventures, należącej do G+J (m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl).(AW, 06.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










