Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Change przygotuje kampanię marki Tatra z Grupy Żywiec

Agencja Change Integrated wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego piwa marki Tatra, należącego do Grupy Żywiec.

Umowa ma charakter bezterminowy. W jej ramach Change Integrated zajmie się kompleksowymi działaniami strategicznymi i kreatywnymi dla marki Tatra. W przetargu brały udział agencje: Grey Worldwide, G7, Gruppa66 Ogilvy, francuska agencja Dufresne Corrigan Scarlett, która współpracowała z Grupą Żywiec przy kampanii reklamowej marki Desperados oraz agencja Leo Burnett obsługująca budżet piwa Tatra do tej pory.

(MŁ, 06.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.