Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 z najwyższą oglądalnością w 2008 roku

W ub.r. Polacy oglądali telewizję krócej – średnio 3 godz. i 52 minuty, o dziewięć minut mniej, niż w roku 2007. Największy udział w rynku miała TVP 1 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Pod względem udziałów w rynku telewizyjnym na pierwszym miejscu znalazła się TVP 1 – 22,63 proc. (w 2007 roku – 23,2 proc.), wyprzedzając TVP 2 – 16,83 proc. (17,99 proc.), TVN – 16,73 proc. (16,46 proc.) i Polsat – 15,42 proc. (16,76 proc.). W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) również zwyciężyła TVP 1, osiągając wynik 19,21 proc. (w 2007 roku – 20,24 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: Polsat – 18,45 proc. (19,89 proc.), TVN – 17,49 proc. (17,26 proc.) i TVP 2 – 15,62 proc. (16,75 proc.). Wśród najchętniej oglądanych programów na pierwszym miejscu w 2008 roku znalazła się transmisja z meczu Mistrzostw Europy w piłce nożnej Niemcy – Polska, który oglądało w Polsacie 10,3 mln widzów. Po raz pierwszy od wielu lat telenowela ”M jak miłość” spadła z pierwszego miejsca na drugie z oglądalnością 9,9 mln widzów (odcinek z 14 stycznia). Trzecie miejsce zajął ”Teleexpress” z widownią 7,5 mln (wydanie z 14 grudnia).

(KRZ, 05.01.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.