Tomasz Czudowski szefem marketingu w mBanku
05.01.2009, 00:00
Tomasz Czudowski został dyrektorem marketingu mBanku (Grupa BRE). Zastąpił na tym stanowisku Szymona Miderę, który w lipcu 2008 roku odszedł z firmy i został wiceprezesem Banku Pocztowego.
Czudowski odpowiada w mBanku za wszystkie działania związane z komunikacją marki (reklamę, PR, identyfikację wizualną i merchandising, marketing internetowy), a także za sprzedaż przez Internet. Do jego obowiązków należy też dbanie o wizerunek marki mBank w Czechach i na Słowacji. Czudowski ma prawie 10-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, sprzedaży, a także prowadzeniu projektów internetowych. Ostatnio odpowiedzialny był za tworzenie i realizację strategii marketingowej podczas wprowadzania na rynek internetowego biura podróży Fly.pl. Wcześniej pracował w Telekomunikacji Polskiej, gdzie odpowiadał za rozwój internetowego kanału sprzedaży i obsługi klientów.(MŁ, 05.01.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










