Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 30, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,56 mln zł z "Reklamy dzieciom"

1,56 mln zł uzbierała w tym roku Telewizja Polska SA dzięki akcji "Reklama dzieciom". To jednak mniej niż w poprzednich latach.

W ub.r. w ramach 16. akcji ”Reklama dzieciom” zebrano 1,8 mln zł, a w 2006 roku blok przyniósł 2,4 mln zł. Co roku pieniądze przeznaczane są na cele charytatywne. W tym roku za 30-sekundowy spot w jedynym bloku reklamowym nadawanym przez TVP 1 w Wigilię, przed głównym wydaniem ”Wiadomości”, firmy płaciły 150 tys. zł.

(KOZ, 30.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.