Święta przed telewizorem: "Plebania" na czele
30.12.2008, 08:16
Podczas tegorocznych świąt Bożego Narodzenia najwyższy udział w rynku miał TVP 1, a największą widownię - serial "Plebania" – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Udział TVP 1 w rynku wyniósł 24,5 proc. (w ub.r. 24,46 proc.). TVP 2 nieznacznie stracił widzów w porównaniu z ub.r. (20,44 proc. udziału w rynku wobec 20,77 proc. z ub.r.). Udział Polsatu kształtował się na poziomie 16,84 proc. i był wyższy niż przed rokiem (16,14 proc.). Największy spadek spośród czołowych stacji zanotował TVN, który miał 13,48 proc. udziału, a w ub.r. 15,88 proc. Polacy w czasie świąt najchętniej oglądali serial ”Plebania”. Odcinek z 26 grudnia br. zgromadził 5,31 mln widzów, dając Jedynce w tym czasie 37,41 proc. udziału w rynku. W pierwszej piątce znalazły się również: ”Teleexpress” w TVP 1 z 26 grudnia br. (4,89 mln widzów; 37,14 proc. udziału), teleturniej ”Jaka to melodia?” w Jedynce 25 grudnia br. (4,84 mln widzów; 35,03 proc. udziału), ”Marzenia Marcina Dańca” w TVP 2 z 25 grudnia br. (4,65 mln widzów; 28,52 proc. udziału) i ”Klan” w TVP 1 z 26 grudnia br. (4,57 mln widzów; 34,12 proc. udziału). Statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 5 godzin i 44 minuty, czyli o pięć minut więcej niż przed rokiem.(KOZ, 30.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










