Olsztyn po seksaferze chce zmienić wizerunek
29.12.2008, 08:26
Olsztyn nie chce już być kojarzony z seksaferą w ratuszu i oskarżonym o molestowanie urzędniczek byłym prezydentem miasta Czesławem Małkowskim. Przygotowuje strategię promocji miasta pod hasłem "Przestrzeń radości".
Olsztyn ma się teraz kojarzyć z nową perspektywą i nieograniczonymi możliwościami inwestycyjnymi, kulturalnymi, sportowymi i architektonicznymi. Tak uznali uczestnicy przeprowadzonych konsultacji społecznych. W promocji miasta nacisk ma być położony m.in. na atuty przyrodnicze i takie wydarzenia jak: Święto Latawców, ”Przewrót kopernikowski - młodzi rządzą”, ”Święto wiosny – wiosna zaczyna się w Olsztynie”. Przy opracowaniu strategii promocji miasta Olsztyn współpracuje z agencją Eskadra Market Place, wchodzącą w skład Grupy Eskadra.(DOK, PAP, 29.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










