Tylko "Naj" zwiększa sprzedaż wśród tygodników poradnikowych
22.12.2008, 08:24
"Naj" to jedyny tygodnik poradnikowy dla kobiet, który w październiku br. zanotował wzrost sprzedaży w porównaniu z październikiem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
W segmencie tygodników poradnikowych największe średnie rozpowszechnianie płatne razem w październiku br. miała ”Tina” (Wydawnictwo Bauer) – 355 322 egz. (spadek o 4,07 proc.). Na drugim miejscu była ”Chwila dla Ciebie” (także Wydawnictwo Bauer) – 291 294 egz. (spadek o 14,77 proc.), a na trzecim ”Naj” (G+J Polska) – 245 791 egz. (wzrost o 32,91 proc.). Dalej były ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 222 795 egz. (spadek o 28,52 proc.) i ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) – 176 313 egz. (spadek o 14,55 proc.).(AW, 22.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










