”Mój Pies” odświeża logotyp
17.12.2008, 06:00
Miesięcznik ”Mój Pies” (AWR ”Wprost”) od wydania styczniowego zmienił logotyp i poszerzył tematykę.
Nowe logo nawiązuje charakterem do zmienionego w maju br. layoutu pisma. Magazyn wzbogacił tematykę o zagadnienia pozakynologiczne. Logotyp przygotował zespół grafików AWR ”Wprost” pod kierownictwem Łukasza Hernika. Odświeżenie wizerunku marki ma na celu rozszerzenie grupy czytelników magazynu o osoby, które nie są właścicielami psów. Cena miesięcznika nie ulega zmianie i wynosi 5,40 zł. Wydanie wspiera kampania w rozgłośniach radiowych (Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje, Radio Kolor 103 FM). Przyszłoroczne numery miesięcznika ma polecać aktor Wojciech Malajkat. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tytułu od stycznia do września br. wyniosło 20 720 egz. (dane ZKDP).(AW, 17.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










