YouTube i kierowca rajdowy mają pomóc w promocji Warszawy
17.12.2008, 06:00
Warszawa, jako jedno z pierwszych polskich miast, wykorzystuje do promocji portal społecznościowy YouTube.
W sieci umieszczono filmy związane z promocją odbywających się na terenie miasta wydarzeń. Jak na razie pokazywany jest m.in. 46. Rajd Barbórki, który zorganizowano 13 grudnia br. Miasto było wówczas patronem rajdu oraz sponsorem zespołu rajdowego - Warszawa Team, w skład którego weszli: kierowca rajdowy Michał Kościuszko i pilot Maciej Szczepaniak. Współpraca z Michałem Kościuszką jest jednym z elementów promocji Warszawy. Ten jak na razie wziął udział w konkursie WWW pod hasłem: ”Wygraj przejazd z Michałem Kościuszko”. Inne planowane działania nie zostały ujawnione. Filmy przygotowała agencja Ciszewski Marketing Sportowy, w ramach współpracy z Biurem Promocji Miasta.(DOK, 17.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










