Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ambra promuje musujący napój Piccolo

Pod hasłem ”Piccolo. Nuda się nie uda” ruszyła ogólnopolska kampania musującego napoju dla dzieci marki Piccolo.

Spoty są emitowane przez TVP, TVN i Polsat i kanały tematyczne Jetix, Jetix Play, Zip Zap. We współpracy z portalem Wirtualna Polska uruchomiono też specjalny serwis dotyczący organizacji imprez dla dzieci. Ponadto działania reklamowe prowadzone są w magazynach branżowych, kobiecych i lifestylowych. Spot wyprodukowała Ambra. Autorami scenariusza są Artur Kopp i Tobiasz Piątkowski. Key visual i reklamy prasowe przygotowała agencja GonnaBe. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PanMedia Western. Kampania potrwa do końca grudnia.

(MŁ, 16.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.