Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 11, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Cztery Kąty” liderem wśród miesięczników wnętrzarskich

Cztery miesięczniki wnętrzarskie od stycznia do września br. poprawiły wynik sprzedaży, pięć tytułów miało gorszą sprzedaż – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

Liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich są – tak jak przed rokiem – ”Cztery Kąty” (Agora SA). Po trzech kwartałach br. średnie rozpowszechnianie płatne razem tego miesięcznika wyniosło 105 477 egz. (w porównaniu z tym okresem w ub.r. oznacza to wzrost o 2,2 proc.). Na drugim miejscu znalazło się ”M jak mieszkanie” (Murator SA) z wynikiem 63 731 egz. (spadek o 7,12 proc.), a na trzecim – ”Moje Mieszkanie” (obecnie Murator SA, do połowy czerwca br. tytuł należał do G+J Polska) – 49 230 egz. (wzrost o 1,61 proc). Kolejne miejsca należały do miesięczników: ”Tak mieszkam” (Prószyński Media) – 31 919 egz. (spadek o 0,68 proc.), ”Mój Piękny Dom” (Burda Media Polska) – 30 816 egz. (spadek o 3 proc.), ”Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) – 24 312 egz. (spadek o 4,04 proc.), ”Dobre Wnętrze” (Murator SA) – 23 913 egz. (spadek o 0,91 proc.), ”Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska SA) – 21 918 egz. (wzrost o 7,65 proc.), ”Elle Decoration” (Burda Media Polska) – 15 625 egz. (wzrost o 35,06 proc.). We wrześniu br. wyniki sprzedaży miesięczników wnętrzarskich wyglądały następująco: ”Cztery Kąty” – 97 113 egz., ”Moje Mieszkanie” – 63 841 egz., ”M jak mieszkanie” – 61 321 egz., ”Tak mieszkam” – 35 407 egz., ”Mój Piękny Dom” – 32 860 egz., ”Dobre Wnętrze” – 25 940 egz., ”Weranda” – 25 211 egz., ”Dom & Wnętrze” – 21 731 egz., ”Elle Decoration” – 16 540 egz.

(AW, 11.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.