”Cztery Kąty” liderem wśród miesięczników wnętrzarskich
Cztery miesięczniki wnętrzarskie od stycznia do września br. poprawiły wynik sprzedaży, pięć tytułów miało gorszą sprzedaż – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
Liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich są – tak jak przed rokiem – ”Cztery Kąty” (Agora SA). Po trzech kwartałach br. średnie rozpowszechnianie płatne razem tego miesięcznika wyniosło 105 477 egz. (w porównaniu z tym okresem w ub.r. oznacza to wzrost o 2,2 proc.). Na drugim miejscu znalazło się ”M jak mieszkanie” (Murator SA) z wynikiem 63 731 egz. (spadek o 7,12 proc.), a na trzecim – ”Moje Mieszkanie” (obecnie Murator SA, do połowy czerwca br. tytuł należał do G+J Polska) – 49 230 egz. (wzrost o 1,61 proc). Kolejne miejsca należały do miesięczników: ”Tak mieszkam” (Prószyński Media) – 31 919 egz. (spadek o 0,68 proc.), ”Mój Piękny Dom” (Burda Media Polska) – 30 816 egz. (spadek o 3 proc.), ”Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) – 24 312 egz. (spadek o 4,04 proc.), ”Dobre Wnętrze” (Murator SA) – 23 913 egz. (spadek o 0,91 proc.), ”Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska SA) – 21 918 egz. (wzrost o 7,65 proc.), ”Elle Decoration” (Burda Media Polska) – 15 625 egz. (wzrost o 35,06 proc.). We wrześniu br. wyniki sprzedaży miesięczników wnętrzarskich wyglądały następująco: ”Cztery Kąty” – 97 113 egz., ”Moje Mieszkanie” – 63 841 egz., ”M jak mieszkanie” – 61 321 egz., ”Tak mieszkam” – 35 407 egz., ”Mój Piękny Dom” – 32 860 egz., ”Dobre Wnętrze” – 25 940 egz., ”Weranda” – 25 211 egz., ”Dom & Wnętrze” – 21 731 egz., ”Elle Decoration” – 16 540 egz.(AW, 11.12.2008)










