”Twój Maluszek” liderem wśród miesięczników dla rodziców
10.12.2008, 08:46
Cztery miesięczniki dla rodziców zanotowały w trzech kwartałach br. niższą sprzedaż, niż w tym samym okresie 2007 roku, a trzem miesięcznikom sprzedaż wzrosła.
Najlepiej w tym segmencie sprzedawał się ”Twój Maluszek” (Edipresse Polska SA), który od stycznia do września br. miał średnie rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 151 249 egz. (spadek o 14,51 proc. w porównaniu z okresem styczeń-wrzesień 2007 roku). Na drugim miejscu znalazło się ”Mamo, to ja” (także Edipresse Polska SA) – 117 975 egz. (wzrost o 4,15 proc.), na trzecim ”Dziecko” (Agora SA) – 96 847 egz. (spadek o 5,28 proc.). Dalej były: ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 96 245 egz. (wzrost o 9,93 proc.), ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 72 054 egz. (spadek o 11 proc.), ”Rodzice” (G+J Polska) – 63 151 egz. (spadek o 11,15 proc.). ”M jak mama” (Murator SA) – miesięcznik skierowany do kobiet w ciąży – po trzech kwartałach br. zanotował średnie rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 49 447 egz. (wzrost o 0,5 proc.). We wrześniu br. rozpowszechnianie płatne razem tytułów dla rodziców wyglądało następująco: ”Twój Maluszek” – 146 668 egz., ”Mamo, to ja” – 118 811 egz., ”Mam dziecko” – 97 235 egz., ”Dziecko” – 94 010 egz., ”Twoje Dziecko” – 71 746 egz., ”Rodzice” – 66 870 egz., a ”M jak mama” – 61 158 egz. Dane ZKDP.(AW, 10.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










