Finał reality show "Co masz do stracenia" w Pulsie nie miał nawet 100 tys. widzów
08.12.2008, 08:47
Reality show "Co masz do stracenia", który zadebiutował jesienią w telewizji Puls, oglądało średnio 104 tys. widzów, co dało stacji 0,78 proc. udziału w rynku – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
To poniżej średniego dobowego udziału, jaki Puls osiągał w czwartki w okresie emisji ”Co masz do stracenia” (4 września - 4 grudnia br.) – 0,96 proc. Program prowadzony przez aktorkę Małgorzatę Ostrowską-Królikowską był nadawany początkowo o 21, a po miesiącu o 21.30. Uczestnicy rywalizowali w zrzucaniu nadwagi. Opóźniony o dwa tygodnie odcinek finałowy przyciągnął tylko 95,5 tys. osób (główną nagrodę 100 tys. zł wygrał Jarosław Gorzelak). Mimo że program był promowany jako hit stacji hasłem ”Męczy Cię, jak śpiewają? Zobacz, jak się odchudzają”, miał pięciokrotnie niższy udział w rynku od TV 4 (3,98 proc.), z którą Puls chciał jesienią rywalizować. Producent ”Co masz do stracenia”, Mastiff Media Polska, nakręcił już drugą i rozpoczął trzecią edycję programu. Nie wiadomo jednak, kiedy Puls zdecyduje się na ich emisję.(RUT, 08.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










