Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 41 mln zł z reklam przy "You Can Dance – Po prostu tańcz!" TVN-u

Przychody reklamowe z trzeciej edycji programu rozrywkowego "You Can Dance – Po prostu tańcz!" TVN-u wyniosły 40,9 mln zł – wynika z danych AGB Nielsen Media Research (bez uwzględnienia rabatów).

To o 32 proc. więcej, niż program przyniósł wiosną br. (30,9 mln zł) i o 80 proc. więcej, niż wyniosły wpływy z pierwszej edycji programu jesienią ub.r. (22,7 mln zł). Dla porównania przy ósmej edycji ”Tańca z gwiazdami” tej jesieni TVN zebrał z reklam 60 mln zł. Show ”You Can Dance – Po prostu tańcz!” był nadawany od 3 września do 3 grudnia w środy o 21.30 i przyciągał średnio 2,8 mln widzów (pierwsza i druga edycja miały po 3 mln widzów). Z udziałem w rynku 22,57 proc. TVN był liderem pasma. TVP 1 miał w tym czasie 20,24 proc. (m.in. pasmo filmowe, transmisje sportowe), TVP 2 – 18,15 proc. (m.in. polskie komedie, transmisje sportowe, Róże ”Gali”), a Polsat – 14,88 proc. (m.in. pasmo filmowe). Także w grupie komercyjnej show TVN wyprzedził konkurencję – z udziałem 24,50 proc. Polsat miał 18,71 proc., Dwójka – 17,89 proc., a Jedynka – 17,20 proc. Rywalizację w ”You Can Dance” wygrała Wioletta Fiuk. W 2009 roku TVN będzie kontynuował program.

(RUT, 05.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.