Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Autopromocyjna kampania Cityboard Media

Rozpoczęła się autopromocyjna kampania firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media, promująca nośniki typu superbacklight.

Akcja (potrwa do końca stycznia 2009 roku) pod hasłem ”Oko na eko” promuje sieć superbacklightów o powierzchni 12 x 4 m, w których zamontowano ekologiczne oświetlenie. W ten sposób firma zainaugurowała projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Sieć superbacklightów składa się z 27 nośników usytuowanych w Warszawie.

(DOK, 04.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.