"Manager Magazin" zniknie z polskiego rynku
Styczniowy numer miesięcznika "Manager Magazin" (Manager Media) będzie ostatnim, jaki ukaże się na rynku polskim. Poinformowała o tym niemiecka Grupa Der Spiegel, właściciel polskiego wydawnictwa.
”Prasa biznesowa na całym świecie ma poważne problemy z powodu kryzysu instytucji finansowych i zapaści na rynku producentów samochodów. Wynik finansowy polskiej edycji ”Manager Magazin” w bardzo dużym stopniu zależy od przychodów z reklam pochodzących z obu tych branż. Już w 2008 roku widoczne były znaczne cięcia w kampaniach marketingowych firm z tych sektorów, co przełożyło się na gorszy wynik finansowy ”Manager Magazin”, a przewidywania na 2009 rok są jeszcze bardziej niepokojące – napisano w komunikacie. Jednocześnie szefowie Grupy Der Spiegel podziękowali zespołowi redakcyjnemu ”za ciężką i efektywną pracę”. Miesięcznik w Polsce ukazywał się od grudnia 2004 roku. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Manager Magazin” od stycznia do sierpnia br. wyniosło 32 682 egz. (dane: ZKDP).(AW, 03.12.2008)










