Poradnik dla narciarzy w ”Bibliotece Gazety Wyborczej”
W ramach ”Biblioteki Gazety Wyborczej” (Agora SA) jutro ukaże się poradnik dla miłośników sportów zimowych ”Gdzie na narty i snowboard 2009”.
Książka jest pierwszą polską edycją przewodnika, który w Wielkiej Brytanii wydawany jest już od 13 lat. Zawiera opisy kurortów, hoteli, restauracji, tras zjazdowych, stoków i wyciągów w pięciu państwach najchętniej odwiedzanych przez polskich narciarzy: Andorze, Austrii, Francji, Szwajcarii i we Włoszech. Wydawcą jest Mediaprofit. Przewodnik dostępny w wybranych punktach sprzedaży prasy ma kosztować 39 zł. Wydanie książki wpiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (m.in. TVN 24, TVN Style, TVN Meteo), radiu (Radio Złote Przeboje) i autopromocję w prasie (”Gazeta Wyborcza” i ”Metro”) oraz Internecie (m.in.: Gazeta.pl). Za kreację kampanii odpowiada Timecode, za zakup mediów – dom mediowy Starlink.(DOK, 02.12.2008)










