Sześć polskich prac na short listach festiwalu Eurobest
02.12.2008, 08:32
Organizatorzy rozpoczętego wczoraj festiwalu reklamowego Eurobest ogłosili pierwsze krótkie listy – w kategoriach Print, Outdoor, Direct, Media, Sales promotion i Design. Znalazło się na nich sześć prac polskich agencji.
Na dwóch krótkich listach (w kategoriach Direct i Media) znalazła się kampania preparatu SpecTab produkowanego przez Jelfę SA, zrealizowana przez Change Integrated. Nominację do finału konkursu w kategorii Media otrzymała też kampania launchingowa usługi telekomunikacyjnej 36,6, przygotowana przez Universal McCann na zlecenie Polkomtelu. Drugą polską agencją, która powalczy o nagrody w kategorii Direct, będzie warszawska Leo Burnett. Jurorzy docenili ją za projekt Joystick, zrealizowany dla Urzędu Miasta Krakowa. W kategorii Outdoor nominowano DDB za reklamę śniadań w restauracjach McDonald’s, a wśród najlepszych reklam prasowych znalazła się kreacja pt. ”Stanik”, przygotowana przez Euro RSCG dla pracowni bielizny i gorsetów Aniela. Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostaną ogłoszeni jutro.(LL, 02.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










